reklama

Chcete byť inžinierom?

Tento článok je absolútna fikcia a akákoľvek podoba s praktikami niektorých študentov na vysokých školách je čisto náhodná. Len blbec by na vysokej škole strávil 5 a viac rokov života kvôli titulu a my na Slovensku blbcov nemáme. Akákoľvek neznalosť niektorých pedagógov v oblasti mobilov, internetu taktiež nezodpovedá súčasnému stavu akademickej obce na Slovensku.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (36)

Dámy a páni,

volám sa Pedagóg Nevšímavý a vítam Vás v našej novej zábavno-súťažnej relácii: Chcete byť inžinierom ?

Pre koho je táto súťaž určená?

Pre všetkých, ktorí chcú mať pred svojim menom nejaký akademický titul.

Pravidlá súťaže?

Pre súťažiaceho sú pripravené tri otázky a pokiaľ odpovie na všetky tri správne získava svoj vytúžený titul. Určite si hovoríte, že to sa nemôže predsa nikomu podariť. Odpovedať na tri otázky správne ? Veď to je prakticky nemožné! Omyl! Máme pripravených troch žolíkov, ktorých môže súťažiaci kedykoľvek využiť:

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou
  1. priateľ na e-maily

  2. priateľ na sms

  3. nenápadný ťahák

A ja už vítam nášho prvého súťažiaceho pána Lenivca Prefíkaného.

  • Zdravím pán Prefíkaný.

  • Dobrý deň.

  • Môžem Vám hovoriť tak familiárne Lenivec. Sme prakticky rovesníci.

  • Áno môžete, alebo mamka mi hovorí ešte aj Leňoch alebo Naničhodník.

  • Leňoch, tak nám povedz niečo o sebe.

  • Volám sa Lenivec Prefíkaný mam 24 rokov. Medzi moje záľuby patrí nič nerobenie, podvádzanie, klamanie. Toto sú asi moje najväčšie záujmy.

  • Tak to si pre našu show ideálny súťažiaci. Prečo si sa vlastne prihlásili do našej súťaže.

  • Páči sa mi ako má môj kamarát pred menom na občianskom preukaze také tri písmenká že Ing.. A že vraj ma potom budú niektorí ľudia viac rešpektovať. Síce neviem čo to znamená ale chcem to.

  • Správny dôvod. Vskutku jedinečný. Toto sú ľudia, ktorých naša spoločnosť potrebuje.

  • Poďme rýchlo k súťaži pretože na titul čaká more záujemcov. Naničhodník, si pripravený?

  • Nie nie som.

  • To nevadí, v tejto súťaži netreba byť pripravený.

  • Prvá otázka: Ktorý deň v roku má pomenovanie Nový rok?

    A. 1. január

    B. 15. august

    C. 17. september

    D. 8. máj

  • Fúha. Tak toto keby som vedel. Som si myslel, že to bude ľahšie.

  • A čítal si vôbec tie podklady k súťaži čo sme ti poslali kde sú správne odpovede?

  • Nie, som nečítal. Sa mi nechcelo.

  • No nevadí. Máš stále troch žolíkov tak, čo keby sme jedného využili.

  • Hej využijeme. Skúsim priateľa na sms.

  • Dobre. Konečne nejaké múdre rozhodnutie.

  • Pip pip. Pip pip.

  • Už ti prišla nejaká odpoveď?

  • Hej prišla. Vraj mám označiť ten 7. január.

  • Si si istý, že je tam napísané 7. január?

  • Aha, pardon. Stále si mýlim jednotku so sedmičkou. Takže označíme 1. január.

  • Definitívne.

  • 1. január som povedal, nie definitívne. Trošku sme nahluchlý, že pán moderátor?

  • No nechajme to tak a označme 1. január. A to je správna odpoveď.

  • Super, ale s tým definitívne ste ma skoro dostali. Haha.

  • Poďme radšej na druhú otázku. Hlavným mestom Slovenskej republiky je:

    A. Bratislava

    B. New York

    C. Manila

    D. Kyjev

  • Bóóóóže. Zase také ťažké? To je podraz toto.

  • Je to už druhá otázka tak sa dalo čakať, že bude ťažšia.

  • No dobre. Skúsim vylučovaciu metódu.

  • Rozumný ťah.. Počkať. Čo to robíš ? Prečo si dávaš dole nohavice ?

  • Však idem vylučovať!

  • Ale ja som myslel, že logicky vylúčiš tie nesprávne odpovede na druhú otázku a napokon označíš správnu.

  • Aha. Však to som mal pôvodne v úmysle. Ďakujem za upozornenie.

  • Ver mi, rado sa stalo!

  • Ok. Takže sa na to pozrieme. Bratislava, to je len nejaká skomolenina písmen bez významu. To môžeme ihneď vylúčiť. New York, New York. To mi je strašne známe ale hlavné mesto Slovenskej republiky to asi nebude lebo naša abeceda veľké tvrdé ypsilon nepozná. No ale z tých ďalších dvoch to môže byť aj Manila aj Kyjev. V Manile tam som sa narodil, to poznám. Nachádza sa na severe Slovenska pri Lučenci. Ale tým by som sa určite chválil, že som sa narodil v hlavnom meste. Tak neviem teraz. A Kyjev to tiež poznám. Tam sme boli s triedou na Bratislavskom hrade. No počkať a nenachádza sa náhodou Bratislavský hrad v našom hlavnom meste? No jasné! Už si spomínam. Označme Kyjev!

  • Niečo úžasné vidieť logické uvažovanie v praxi. Neskutočné. Tie vedomosti sú ohromujúce. Ale aj tak by som odporučil použiť žolíka. Vieš, si v stresovej situácii a niečo sa ti mohlo popliesť.

  • No tak dobre. Skúsim žolíka priateľ na e-mail.

  • Pip pip. Pip pip.

  • Už ti prišiel e-mail.

  • Áno je to tu. Mám vraj označiť Bratislava. Tak ale toto sa mi nezdá. Vôbec to nedáva zmysel.

  • Vážne?

  • No počkať. Už viem. Už viem! Kyjev to je predsa Bratislava. Tak sa volala za vlády francúzskeho cisára Abrahama Lincolna v 30. storočí pred naším letopočtom. Ja hlupák! Označme Bratislavu.

  • Označíme Bratislavu. Opäť správna odpoveď!

  • Yes!

  • Prejdeme rýchlo k tretej otázke. Bude to matematická úloha. 2x2=...

    A. pes

    B. 8

    C. 4

    D. 0

  • Yes!

  • Ty sa už tešíš a ešte si neodpovedal správne na otázku?

  • Toto je prvá otázka, ktorá mi sadla. Ja totiž nosím so sebou papierik s malou násobilkou a preto chcem využiť aj posledného žolíka nenápadný ťahák.

  • To sa teda máš čím chváliť. Nech sa páči. Použijeme posledného žolíka.

  • Kde to máme. Dva krát dva. Aha! Označme odpoveď C.

  • Označme odpoveď C. Správne! Správne! Správne! Gratulujem Leňoch. Vyhrávaš titul pred meno podľa vlastného výberu!

  • Ďakujem! Som neskutočne šťastný, že sa aj ja môžem pridať medzi hrdých slovenských absolventov!

  • Verím, že ostatní podobne ladení absolventi ťa vrúcne príjmu medzi seba. A ja lúčim s našimi divákmi a teším sa na ďalšie vydanie našej relácie v ktorej pomáhame mladým ľuďom zvýšiť ich spoločenský status.

Martin Zlúky

Martin Zlúky

Bloger 
  • Počet článkov:  19
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Ak by ste náhodou chceli vedieť ako vyzerá skutočný flegmatik tak vám dám na mňa kontakt. Zoznam autorových rubrík:  FilmySúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Monika Nagyova

Monika Nagyova

296 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

754 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu