reklama

Markíza, mám ťa v péčku.....

Dobre sa pamätám ako som bol hotový z toho keď v 1996 mala začať vysielanie TV Markíza. Dovtedy som sledoval najmä zahraničné program a susednú TV Nova, ktorá spĺňala presne to čo som od televízie očakával. Po spustení si ma hneď získala a nejaká VTV alebo čo to vtedy bežalo sa s ňou nedala porovnávať.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (31)

Obľúbil som som si mnoho relácií a konečne niekto ponúkal filmy na úrovni aj v slovenskej televízii. Takto to šlo pekných pár rokov, Markíza bola u mňa stále numero uno.

Neviem presne kedy sa to všetko začalo dosierať ale prestali mi chutiť moderátori, relácie, časy kedy sa čo vysiela atď (vlastne debilita vo všeobecnosti). Posledných pár rokov je to fakt len hrúza a des a momentálne si na markíze pozriem maximálne tak nejaký film (samozrejme, že ak chcem niečo kvalitnejšie tak pred 2:00 ani nejdem spať) alebo správy (na tie čumím na každom programe, už som jak môj starý otec). Plodia jednu sračku za druhou, relácie moderuje jeden kretén s iným kreténom a aby toho nebolo málo tak ich hosťom je zvyčajne ďalší uberkretén, s ktorým rozoberajú kok****u dňa. Reklamou zatrtkajú štandardne celý film, na čom nie je nič nezvyčajné ale keď sa pozerám na záverečnú scénu a je 10 minút do konca a niekto mi tam hodí reklamu tak mám chuť im to tam v Záhorskej Bystrici vyhodiť do vzduchu.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Drobný prehľad situácii, ktoré som za posledný čas zažil:

  1. Ako obvykle pozerám do programu čo nás čaká. Aha 23.10.2010 Cloverfield – slovenská premiéra. Super, teším sa. No počkať začiatok o 23:30? No počkať predtým ide talentmánia? Tak to kľudne pridajme navyše polhodinu, čiže pred 2:00 sa do postele nedostanem. A čo takto to dať v piatok na 22:10 namiesto, kraviny so Seagalom Čierny úsvit? Srať na vás diváci, my sme programové oddelenie, my vieme čo je dobre, nedrbte sa nám do remesla!

  2. Ráno 19.10.2010. Vstanem, najem sa, idem ešte rýchlo vyvešať prádlo, čo som včera pral a zabudol naň, ako krovie si pustím telku nech sa dozviem aspoň výsledky NHL. Super všetko čo som chcel vedieť povedali v teleráne v spravodajstve. Vyvesujem prádlo ďalej, telka ide nanešťastie tiež ďalej a ja sa od nejakej tupej slečny dozvedám ako si nejaká ex-superstáristka dala spraviť silikóny a ako jej vytŕčajú jazvy či čo a ako sú z toho všetci mimo a ako toto a ako tamto. Raňajky sa prehadzujú v žalúdku zo strany na stranu a mám pocit že tam hodím tyku priamo na moje čerstvo vypraté prádlo.

  3. Film. Je jedno aký, je jedno kedy. Srdcervúca alebo napínavá alebo záverečná scéna, pár minút do konca (cca 10-15). Reklama ! No nech sa páči ! Nech si je ten koho reklamu tam zaradili istý, že jeho produkt si nikdy v živote nekúpim lebo mi dodrbkal celý večer. (chcel by som vidieť Laca Meliška jak pri tomto hromží)

  4. Už dlhší čas som si prial nejakú dobrú večernú talkshow (pre mňa je vzorová relácia – TV Total so Stefanom Raabom). Markíza vypočula moje prianie a dostáva sa mi patetická plytkosť najhrubšieho zrna v podaní „wannabe“ režiséra Ňuneza a „slečny vtipnej“ a.k.a. Banášová. Videl som jednu časť s Ivetou Bartošovou, hmmmm – ďakujem stačilo.

Takže Markíza, mám ťa v péčku.....

Martin Zlúky

Martin Zlúky

Bloger 
  • Počet článkov:  19
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Ak by ste náhodou chceli vedieť ako vyzerá skutočný flegmatik tak vám dám na mňa kontakt. Zoznam autorových rubrík:  FilmySúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu