reklama

Čo sa skrýva v mojom winampe?

Jedna z vecí, pri ktorých dokážem dokonale zrelaxovať je počúvanie hudby. A čo všetko sa skrýva v mojom winampe? Vypisovať každú kapelu by nemalo zmysel, išlo by prakticky o dlhočizný zoznam a preto sa pozrieme len na aktuálny playlist.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (3)

Nirvana

Jednoznačne jej patrí titul kapely, najdlhšie sa objavujúcej kapely v mojom playliste. Mám ju tam extrémne dlho a ešte pekne dlho ju tam mať budem. Určite moja srdcovka na ktorú nedám dopustiť. Neraz sa pristihnem, že pekne odrapocem celý Nevermind v duete s Cobainom. Dodnes sa pamätám keď som ako 8-ročný prvýkrát na MTV videl Smells like teen spirit, pozeral som to potajme lebo sa mi zdalo, že robím niečo zakázané.

Najhranejšie skladby: Lithium, Smells like teen spirit, Drain you, Heart-shaped box, Sliver, Mollys lips, All apologies

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Muse

Taktiež patrí k top stáliciam mojich výberov. Ich nezameniteľný sound a hlas frontmana Bellamyho nesmie chýbať. Učarovali mi skladbou New born a odvtedy je to jedna z mojich najobľúbenejších kapiel.

Najhranejšie skladby: The Small print, Muscle museum, Bliss, New born, Feeling good, Supermassive Black Hole

AFI

Tak k tomuto ani neviem ako som sa dostal. Na to, že táto partička je vo svete hudby už pomerne dlho u mňa sa objavili len nedávno cca 4-5 rokov dozadu. Zaujímavým vývojom prešla celá ich tvorba. Nie som žiadny expert na rozlišovanie hudobných žánrov ale zdá sa mi že ich prvotiny sú našlapaný hardcore punk, postupne prechádzajúci do rocku a ich momentálna tvorba je už dosť pomixovaná kadečím.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Najhranejšie skladby: všetko z albumu The art of drowning a Sing the sorrow. Plus kusovečky ako The Killing Lights, God Called In Sick Today, Malleus Maleficarum, Third Season, He Who Laughs Last, Perfect Fit.

Billy Talent

X-krát si ich môžem vypočuť a aj tak nemám dosť. Momentálne ma len máloktorá skupina vie tak nabudiť ako Talentovaný Billy. Zatiaľ každý ich album nenormálne počúvateľný. Nájsť nepodarenú skladbu je takmer nemožné.

Najhranejšie skladby: nedá sa vybrať všetky mi idú rad za radom. Ale jednu mám predsa len najradšej - Try Honestly

Mohol by som písať do nekonečna, čo všetko ešte počúvam ale akouž bolo povedané písal bolo by to na dlho. Len pre zaujímavosť uvediem niektoré ďalšie veci, ktoré často počúvam: Pearl Jam, Silverchair, Alice in Chains, Bush, System of a down, Incubus, Slipknot, Metallica, Queens of the Stone Age, Foo Fighters, Korn, A Perfect Circle, The Futureheads, Blink 182, Arctic Monkeys, Kings of Leon, The Airborne Toxic Event a mnoho iných.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

P.S.: Našiel som tam aj majstra Johna Williamsa a slovenského "majstra" Laca Meliška :)

Martin Zlúky

Martin Zlúky

Bloger 
  • Počet článkov:  19
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Ak by ste náhodou chceli vedieť ako vyzerá skutočný flegmatik tak vám dám na mňa kontakt. Zoznam autorových rubrík:  FilmySúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu